top of page

Hotel 101 Madrid | Avrupa'ya Demir Atmak İçin Uygun Bir Fırsat, Kaçırmayın!

Satılık

209.134 €

Spain | Madrid

alan.png

21 m²

|

odalar.png

680 Oda

|

Satılık

|

Hotel

Konut Açıklaması

İspanya'nın Altın Vizesi Madrid'deki İlk Filipinli Otel Yatırımını Teşvik Etti


İspanya'nın, ülkeye önemli miktarda yatırım yapan AB vatandaşı olmayan herkese otomatik oturma izni veren 'Altın Vize' uygulaması, Filipin merkezli Hotel 010 grubunun Madrid'deki en büyük otellerden birini inşa edeceğini duyurmasının ardındaki temel faktörlerden biridir.


Hotel101-Madrid, başkentin Valdebebas bölgesinde, IFEMA kongre kompleksi ve Real Madrid Spor Kompleksi'nin yakınında ve Barajas Havaalanı'na taksiyle 10 dakikalık mesafede inşa edilecek.

Otel 700'den fazla oda ve 36 odaya sahip olacak ve Avrupa'daki ilk Hotel101 gelişimi olacak ve başkentteki en büyük 5 otelden biri ve İspanya'ya giren ilk yerli Filipinli otel zinciri olmaya hazırlanıyor.

İspanyol Altın Vizesi'nin Madrid'de yarattığı yüksek gayrimenkul yatırım talebi göz önüne alındığında, Hotel101- Madrid projesinden yaklaşık 143,3 Milyon Avro tutarında güçlü bir condotel satış geliri elde edilmesi beklenmektedir


İspanya ve Filipinler arasındaki tarihi bağlar göz önüne alındığında, vize programı aynı zamanda İspanyol vatandaşlığına giden kısa bir yoldur.

Otel kompleksinin bölgede mülk arayan Filipin vatandaşları için bir iniş noktası olması umuluyor.

Vize programı, bu mülklerin ikinci veya tatil evi ya da ana ikametgah olmasına izin veriyor, ancak en az yarım milyon avro (500.000 avro) değerinde olması gerekiyor.


Alıcıların oturum haklarını korumak için İspanya'da tam zamanlı yaşamaları gerekmiyor ve sadece yılda bir kez ülkeye seyahat etmeleri ve en az bir hafta geçirmeleri gerekiyor.

Vize almanın diğer yolları arasında ulusal kamu borç tahvillerine en az 2 milyon Avro ya da İspanyol şirketlerindeki hisselere, İspanya merkezli yatırım fonlarına ya da bir İspanyol bankasına yatırılan en az 1 milyon Avro yatırım yapmak yer alıyor.


Madrid'in gelişen emlak sektörü ve İspanya'nın en işlek ve en iyi bağlantılara sahip havalimanlarından biri olduğu göz önüne alındığında, bu yatırımın İspanya'da halihazırda bulunan 50,000 Filipin vatandaşına eklenmesi beklenmektedir.


 

İspanya'da yaşamak mı istiyorsunuz? DoubleDragon'un promosyonu ile altın vize alın


Altın vize, İspanya'ya büyük yatırım yapan AB vatandaşı olmayan kişilere verilen bir oturma iznidir. Vize sahibi, eşi, çocukları ve ebeveynleri İspanya'da yaşama, eğitim görme ve çalışma ayrıcalığına sahip olacaktır.


MANILA, Filipinler - İspanya'da yaşamayı hayal ettiyseniz, bu sizin için bir şans olabilir - tabii ayıracak yaklaşık 30 milyon P'niz varsa. DoubleDragon'un otel iştiraki Hotel101, İspanya'nın gıpta ile bakılan Altın Vize programı için işlem ve danışmanlık ücretinden feragat etmek üzere bir promosyon başlatıyor.

Promosyon kapsamında, Hotel101-Madrid'den en az üç ünite satın alan yatırımcıların altın vizeleri DoubleDragon'un danışmanlık hizmeti sağlayıcıları Orience, PSI Consultants ve L&L RSM Law tarafından ücretsiz olarak işlenecek. Anlaşma, ünitelerin ön satışının başlamasından 31 Aralık 2023 tarihine kadar veya tüm üniteler satılana kadar (hangisi önce gerçekleşirse) devam edecek. İşlem ve danışmanlık ücreti normalde yaklaşık 6.000 Euro'dur (P365.394,24).


Tüm bunlar DoubleDragon'un "Madrid'in en büyük 5 otelinden biri" ve "İspanya'ya giren ilk yerli Filipinli otel zinciri" olarak lanse ettiği İspanya'daki ilk Hotel101 şubesini inşa etme planının bir parçası. Bu altın vize teşviki ile otel projesinin yaklaşık 143.3 milyon avro (8.7 milyar P) satış geliri getirmesi bekleniyor.

"Hotel101 ünitelerini satın alanların altın vize başvurusunda bulunmaları isteğe bağlı olacak. Yeni bir birim envanteri oluşturacağımız için, İspanya'daki mevcut konut envanterini azaltmayacaktır," dedi DoubleDragon ve Hotel101 küresel başkanı Edgar Injap Sia II bir borsa açıklamasında.

DoubleDragon her bir birimin fiyatını belirtmedi, ancak satın alınan üç birimin toplu olarak, altın vize programına hak kazanmak için gereken minimum gayrimenkul varlık yatırımı olan en az 500.000 avro (P30,4 milyon) tutarında olması gerekiyor.


Altın vize nedir?

Resmi adı İspanya Yatırımcı Vizesi olan altın vize, İspanya'da yoğun yatırım yapan Avrupa Birliği vatandaşı olmayan kişilere verilen bir oturma iznidir. Vize sahibi, eşi, çocukları ve ebeveynleri İspanya'da yaşama, eğitim alma ve çalışma ayrıcalığına sahip olacaktır. Bu izin aynı zamanda bu kişilere Schengen Bölgesi'ndeki 27 ülkeden herhangi birine gitme ve orada kalma özgürlüğü de vermektedir.

Başvuru sahipleri, gayrimenkul varlıklara yatırım yapmanın yanı sıra, bir İspanyol bankasına en az 1.000.000 Euro (P60,9 milyon) yatırarak veya bir İspanyol şirketinden benzer miktarda hisse satın alarak da altın vize almaya hak kazanabilirler. Alternatif olarak, İspanyol hazine bonolarına en az 2.000.000 (P121,8 milyon) yatırım yapabilirler.


Filipinli altın vize sahipleri bunu İspanyol vatandaşlığına giden hızlı bir yol olarak da kullanabilirler. Filipinler'in de dahil olduğu İspanya'nın eski sömürgelerinden gelenlerin, normalde 10 yıl yerine iki yıl boyunca yılda toplam 183 gün İspanya'da yaşamaları yeterlidir.

 


Dünyayı fethetmek için tek oda: Otel grubu, varlığa dayalı iş modeliyle küresel genişlemeyi hedefliyor

Portföyünü Singapur'daki merkezinden büyüten Hotel101 Global, kendine özgü görünümünü "tutarlı ve güvenilir" tutmayı hedefliyor, böylece konuklar geri dönmeye devam edecek

Seyahat ve turizm Covid-19 salgınından güçlü bir şekilde toparlanırken, Filipinlilerin sahip olduğu otel zinciri Hotel101, dünya çapında genişleme planlarıyla ilerlerken küresel merkezini Singapur'da kuruyor.

Filipinli emlak şirketi DoubleDragon Corporation'ın iştiraki olan Hotel101 Global, Filipinler dışındaki diğer ülkelerde genişleyen ilk Filipinli yerli otel zinciri olma özelliğini taşıyor.


"Konaklama alanında küresel olarak gördüğümüz fırsat standardizasyondur çünkü bunun özellikle orta-uç segment için rakipsiz bir verimlilik getirdiğine inanıyoruz. Örneğin ekonomik havayolu sektörünü ele alalım - esasen tüm ekonomik havayolları tüm sektörde tek bir ürün satıyor ve bu ürün ekonomi koltuğu" diyor Hotel101 Global CEO'su Hannah Yulo-Luccini.

"Otel odamızın tıpkı küresel bir fast-food zincirindeki o ikonik hamburger gibi olmasını istiyoruz" diye belirtiyor. "Nereye giderseniz gidin aynı - evet, maliyetler ülkeden ülkeye değiştiği için fiyat değişiyor ama hamburger değişmiyor."


40 yaşındaki Yulo-Luccini, Hotel101 Global'in varlığa dayalı olmayan iş modeli ve genişleme stratejisi hakkındaki bazı soruları yanıtlıyor.


S: Hotel101 Global'in iş konsepti neyle ilgili?


C: Hotel101, kurucularımız Bay Tony Tan Caktiong ve Bay Edgar "Injap" Sia II'nin, alıcıların otel birimlerine yatırım yaparak gayrimenkul portföylerini çeşitlendirebilecekleri küresel bir platform oluşturma arzusundan doğdu.


101 sayısı genellikle bir konunun veya meselenin anlaşılması kolay basitleştirilmiş bir versiyonu için kullanılır ve bu nedenle sloganımız "Investing Made Simple "dır. Umudumuz, otellere yatırım yapmayı basit ve sorunsuz hale getirmektir.

Hotel101 Global konsepti, tüm birimlerin veya "HappyRooms" olarak adlandırılan birimlerin aynı olduğu ve böylece yönetim sözleşmesine kayıtlı tüm birim sahiplerinin gelirden adil bir pay almasına olanak tanıyan hibrit bir condotel modelidir.


Kondotel, otel olarak yönetilen bir kat mülkiyeti binasıdır. Otel içindeki birimler bireysel olarak sahiplenilir. Hotel101 Global, kayıtlı birim sahiplerine bir sonraki ayın her 16. gününde otelin brüt oda gelirinden bir pay dağıtır. Kalan gelirler, tüm otel işletme giderlerini, onarım ve bakımı ve gerekli gelecekteki yenilemeleri üstlenen Hotel101 Global'e gider.


S: Hotel101 Global'in condotel iş modelinin devre mülk ve kat mülkiyeti kiralamadan farkı nedir?


C: Hotel101 Global'in benzersiz ve öncü hibrit condotel iş modeli, küresel ekosisteminde yalnızca bir tür oda birimine sahip olmakla birlikte, inşa etmeyi ve işletmeyi verimli hale getiriyor.

Tüm tesislerimizde küresel olarak tek bir SKU veya stok tutma birimi, tek bir standart otel ürünü oluşturmak için kendimize bir hedef belirledik. Bu ürün bizim "HappyRoom" adını verdiğimiz üründür. Bir otel odasında ihtiyacınız olan her şeyi sunmak üzere işlevsel olarak tasarlanmış ve özel olarak üretilmiştir. Portföyümüzün tamamında tutarlı ve güvenilir olan, müşterilerimizin sevdiği ve tekrar gelmeye devam ettiği bir ürün istiyoruz.


Son derece taşınabilir Hotel101 Global konsepti, doğrudan geliştirme, ortak girişim ve lisanslama yoluyla genişlemesine ve dünya çapında tek tip bir envanter oluşturmasına da olanak tanıyor.

Hotel101 Global ağının küresel etkisi için üç temel hedefimiz var. Birincisi, ekonomik havayollarındaki ekonomi koltuklarına benzer tek tip bir ürüne sahip olmak. İkincisi, otellerimizin her biri tipik üç yıldızlı otelden beş kat daha büyüktür - yani 500 odalı üç yıldız kategorisindeki bir otel benzersizdir. Son olarak, otel odalarının parçalı bireysel mülkiyeti yoluyla yıldırım ölçeklendirmeye odaklanıyoruz.

Varlık-hafif yaklaşımımız, birimleri bireysel sahiplere satmayı içeriyor ve iki kez gelir elde etmemizi sağlıyor: önce birim satışları ve ardından günlük operasyonlar yoluyla. Bu strateji, yatırılan sermayeyi telafi etmesi yıllar alan geleneksel otel geliştirmelerinin aksine, sermayeyi geri dönüştürmemizi ve Hotel101'i küresel olarak genişletmek için hızla yatırım yapmamızı sağlıyor.

Hotel101 Global'in öncü condotel konseptinin konsept patent başvurusu çoktan yapıldı ve Hotel101 Global ticari markası ve ülkeye özgü alan adları dünya çapında çeşitli ülkelerde güvence altına alındı.


S: Hotel101 Global'in ana şirketi kimdir?


C: Ana şirket 2009 yılında kuruldu ve DoubleDragon olarak adlandırıldı çünkü şirketin iki Filipinli kurucusu da Ejderha Yılı'nda doğdu.


Ejderhalardan biri, Jollibee, Chowking, Mang Inasal, Yonghe King (Çin), Hong Zhuang Yuan (Çin), Highlands Coffee (Vietnam), Smashburger (Amerika Birleşik Devletleri), Milksha (Tayvan), Tim Ho Wan ve The Coffee Bean and Tea Leaf dahil olmak üzere dünya çapında 6.000'den fazla yiyecek ve içecek mağazası işleten Jollibee Group'un kurucusu Bay Tony Tan Caktiong'dur. Ayrıca Jollibee Grubu yakında Singapur'daki Tiong Bahru Bakery ve Common Man Coffee Roasters'ı da Filipinler'e getirecek.

Diğer ejderha ise Filipinler'in en hızlı büyüyen fast-food zinciri Mang Inasal ve Filipinler'de ulusal bir market zinciri olan MerryMart'ın kurucusu Bay Edgar "Injap" Jaruda Sia II.

DoubleDragon 2014 yılında Filipin Borsası'nda halka arz edilmiştir ve şu anda yaklaşık 3 milyar ABD doları toplam varlığa sahiptir. Bugün ofis, perakende, depo ve otel olmak üzere dört segmentte yaklaşık 1,3 milyon m2 tamamlanmış binadan oluşan bir portföy yönetmektedir.


İlk Hotel101 tesisi 2015 yılında 518 oda ile Manila'da açılmıştır. Filipinler'de on bir Hotel101 tesisi ve Japonya ve İspanya'da iki uluslararası tesis bulunmaktadır. Şirket kısa süre önce Niseko ve Madrid'den sonra üçüncü uluslararası lokasyon olan Los Angeles, Kaliforniya'da Hotel101 Global için bir yer temin etti.


S: Hotel101 Global'in merkezi olarak neden Singapur seçildi? Singapur'da bir otel tesisi inşa etme planınız var mı?


C: Genel merkezimizi Singapur'da konumlandırdık ve kendimizi Hotel101 Global olarak yeniden adlandırdık çünkü bu dinamik şehrin küresel genişleme planlarımız için ihtiyaç duyduğumuz küresel yetenekleri çektiğine inanıyoruz. Aynı zamanda dünya çapında potansiyel yatırımcıları ve ortak girişim ortaklarını da kendine çekiyor, bu nedenle küresel satış merkezimizi ve kurumsal ofisimizi Singapur'da kurmayı seçtik.


Gerçekten küresel bir marka olmak ve Filipinler'in ötesine geçmek için gerçekten uluslararası bir konumda olmamız gerekiyor. Özellikle de çok yakında Nasdaq'a kote olmayı hedeflediğimiz için Singapur gerçekten de doğru yer.


S: Hotel101 Global için ileriye dönük planlar nelerdir?


C: Hotel101 Global, belirli özel amaçlı satın alma şirketleri (SPAC) hedefleriyle ilgileniyor ve çok yakında bir iş birleştirme anlaşması imzalamayı planlıyor. SPAC yolu, Hotel101 Global'in Hotel101'in küresel olarak genişlemesini hızlandırma seçeneklerinden biridir ve daha önce duyurulan Hotel101 Global'i ABD Nasdaq borsasında halka arz etme planlarının zaman çizelgesidir.

Hotel101, küresel olarak en büyük beş otel markasından biri olmayı ve oda sayısını 2040 yılına kadar 101 uluslararası lokasyonda 500.000 odaya çıkarmayı hedeflemektedir. Yakın vadeli plan ise 2026 yılına kadar Orta Doğu ve Çin'in de aralarında bulunduğu bölgelerde 25 ülkede yer almak.



Contact Agent

 

Seda Naşifoğlu

+90 536 845 8060


+90 5322822657

realestate@avla.com.tr

 

Temel Bilgiler

Durumu:

Satılık

Konut Tipi:

Hotel

Konut Şekli:

Otel Odası

Brüt / Net m²

22 m² / 21 m²

Oda + Salon Sayısı:

680 Oda

Banyo Sayısı:

1

Kat Sayısı:

8

Binanın Yaşı:

0

Yapı Tipi:

Betonarme

Isınma Tipi:

Merkezi

Yakıt Tipi:

Kullanım Durumu:

Boş

Eşya Durumu:

Odalar Eşyalı

Krediye Uygunluk:

Uygun

Tapu Durumu:

Kat Mülkiyeti

Çevre Konumu:

Otel

Yapının Durumu:

Kullanılmamış Yeni

Cephe:

Güney, Batı, Doğu

Takas:

Hayır

Kira Getirisi:

%5-8

Yatak Odası Sayısı:

1

Danışman Adı:

Seda Nafişoğlu

  • Fully-furnished 21 square meter HappyRoom

  • 1 Queen Size + 1 Single Bed (up to 3 pax)

  • Award-winning Emma Sleep Mattresses

  • Individually controlled Air-condition & Heating

  • 55 Inch Television

  • Ensuite Bathroom with Hot Shower

  • Kitchenette with Refrigerator & Microwave

  • Room Safe

  • Universal Outlets & Work Desk

  • Complimentary Wi-Fi